Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2012 15:34 - Това, което...
Автор: batogo Категория: Хоби   
Прочетен: 2901 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 13.12.2012 07:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Това,  което  виждаш  у  другите  сега,  си  бил  ти  по  някое  време...
     Това,  което  най - много  те  дразни  у  тях  е  това,  което  си  бил  най-дълго  време...
     Това,  което  мразиш  у  другите  е  онова,  което  си  успял  да  намразиш  у  себе  си...
     Това,  което  критикуваш  у  другите  е  онова,  с  което  не  си  успял  да  се  пребориш  в  себе  си...
     Това,  което  харесваш  у  другите  е  онова,  което  одобряваш  в  себе  си...
     Това,  което  предизвиква  завистта  ти  към  другите  е  онова,  което  винаги  си  желал,  но  никога  не  си  имал  смелостта  да  поискаш  от  живота...
     Това,  което  предизвиква  ревността  и  злобата  ти  към  другите  са  качествата,  които  все  още  не  си  открил  в  себе  си...
     Отношението  ти  към  хората  е  твоето  огледало.  Ако  ги  приемаш,  разбираш  и  обичаш,  значи  приемаш,  разбираш  и  обичаш  себе  си...  А  пък  тяхното  отношение  към  теб  е  тяхното  огледало...  Изобщо  отношението  ни  към  всичко  наоколо  е  нашето  огледало,  защото  това  отношение  е  нашият  личен  избор.




Гласувай:
8


Вълнообразно


1. raiavid - Интересно виждане!
09.12.2012 16:39
Ако хората са нашето огледало или мерило за живота, би трябвало винаги да се съобразяваме с тяхното мнение, а то дали винаги е правилното? Някои неща може и да са правилни в разсъжденията тук, но къде отидоха индивидуалността на човека, неговите интереси, желания, мечти! Съобразявайки се с обществения орлов поглед или общественото огледало, губим себе си и се превръщаме в еднообразна маса или грубо казано - овчици.
цитирай
2. batogo - raiavid,
09.12.2012 19:11
май не си ме разбрала правилно. Никъде не става въпрос за тяхното /хорското, общественото / мнение. Става въпрос, че ти по своето лично отношение към тях можеш да се опознаеш по - добре. Затова използвам огледалото. Със своите действия ти рисуваш върху него своя образ. Не става въпрос за никакъв обществен орлов поглед, а за твоят собствен, който може само да ти помогне да намериш себе си.
цитирай
3. sparotok - !
09.12.2012 20:19
Верно е!
цитирай
4. raiavid - май не си ме разбрала правилно. Н...
11.12.2012 13:25
batogo написа:
май не си ме разбрала правилно. Никъде не става въпрос за тяхното /хорското, общественото / мнение. Става въпрос, че ти по своето лично отношение към тях можеш да се опознаеш по - добре. Затова използвам огледалото. Със своите действия ти рисуваш върху него своя образ. Не става въпрос за никакъв обществен орлов поглед, а за твоят собствен, който може само да ти помогне да намериш себе си.


Прав си за себе си, с това съм съгласна. Просто прочетеното така ми въздейства и затова така реагирах . Може би, защото правиш съпоставка с отношението към другите и виждайки себе си в огледалото, виждаш другите. Не съм съгласна, че виждайки себе си, виждам другите. Не съм съгласна, че това което ме дразни у хората, го има в мене. Не мразя нищо у никого, защото всеки сам избира и изгражда характера си. А всеки по своему има някакъв чар и красота и това което харесвам в другите, не го харесвам в себе си например. Когато критикувам, се съобразявам не с грешките си, а с нормите за правила, с неспазване на законите, с несправедливостта...
Знаеш ли, не завиждам, нищо че нямам това или онова. Човек постига с труд това, което има и ако му е достатъчно, защо трябва да завижда някому.
Така - не съм и злобна и ако искаш вярвай- на мравката път правя.
И последно - Хората не са моето огледало. Сам каза ,че не става въпрос за чуждо мнение. Огледалото е това, което съм аз самата и там са моите успехи, грешки, поражения, спомени, живот. Съобразявайки се хората, като огледало, не ги ли копираш? Всеки човек има индивидуалност и тя е в него самия и в огледалото му. Намесиш ли хората в живота си или в огледалото, ти си зависим вече от тях. Това е моето мнение, а всеки има право на такова и не трябва да го налага на другите. Колкото до тълкуването, то е реакция от въздействието на казаното или видяното, а дали е така, кой ще ти каже дали аз или ти сме прави? Колкото хора, толкова и истини, нали?
цитирай
5. batogo - Уважавам мнението ти, Раявид,
13.12.2012 07:29
наистина малко неточно съм се изразил накрая и ти благодаря, че ми го подсказа. Като казвам хората са твоето огледало съм имал предвид, че отношението ти към тях е твоето огледало. Но в крайна сметка всички - хората, природата - сме едно цяло, един организъм и всеки от нас съдържа всичко, което се съдържа и в другите, а какво ще прояви е въпрос на избор. Именно понеже е въпрос на личен избор, отношението което проявяваме към хората и природата наоколо е нашето огледало. Хубав ден!
цитирай
6. priqtel12 - Съгласна
21.12.2012 20:44
съм с написаното.
Хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: batogo
Категория: Хоби
Прочетен: 1774910
Постинги: 652
Коментари: 4524
Гласове: 41525
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031