Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2011 13:43 - Азбучни истини...
Автор: batogo Категория: Хоби   
Прочетен: 1624 Коментари: 6 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Един  мъдрец  е  казал: " Господи,  дай  ми  воля,  за  да  променя  това,  което  мога,  сила,  за  да  приема  това,  което  не  мога  да  променя  и  мъдрост,  за  да  ги  различавам. "
     А  според  мен  човек,  който  не  милее  за  страната  и  народа  си  и  за  техния  просперитет,  няма  място  в  управлението  им!!!
     И  народ,  който  не  милее  за  честта  и  достойнството  си  и  не  избира  честните  и  достойните  да  го  управляват,  няма  на  кого  да  се  сърди  за  робията  си,  освен  на  себе  си!!!  Приятен  ден  на  всички  блогъри  и  българи!




Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. bogolubie - С тези думи и г-н Станишев стана ръководител на БСП.
16.09.2011 13:58
Думите са хубави, не защото звучат добре, но защото са молитва към живия и истинен Бог. Това, че безбожници или полувярващи ги произнасят, няма значение. Истината и силата са в Бога, и който вярва дотолкова, че да изпълнява Божиите заповеди, той наистина е мъдрец и ще получи това, за което се моли. Човек има толкова сила, колкото Бог му е дал, защото Той - Създателят ни, ни е направил Негови подобия и ние не можем да го загърбим и да се правим на по-велики от Него. Никой, който не вярва с цяло сърце в Бога, и не уповава в Него, не може да бъде достоен водач на българите, защото слепец не може да води слепци и заедно ще пропаднат. Жалко, че за толкова години демокрация и разочарования на всяка крачка, хората не могат да достигнат до тази истина. Лозето иска и молитва, и мотика, тогава Бог ще му даде изобилна реколта.
Поздрав!
цитирай
2. batogo - Според мен Бог е светлината във в...
16.09.2011 14:07
Според мен Бог е светлината във всеки човек, неговият Дух. А това, че Станишев е използвал думите на мъдреца без да носи духа им, си е негов проблем. На практика видяхме, че нито има волята, нито силата, нито мъдростта... Що се отнася до вярата, тя не се демонстрира, а се изживява! Бог не е командир на полк, който заповядва, а просто любов, която вдъхновява към добродетел.
цитирай
3. mt46 - Да,
16.09.2011 14:52
и аз съм казвал/писал/, че ние сме си виновни...
цитирай
4. tit - С азбучни истини не се управлява,
16.09.2011 15:31
доброто управление изисква визия за бъдещето, умение и воля да я реализираш!
Цитираната мъдрост е бисер в личен план, както общуването с Бога е лично. Не бива да слагаме под един знаменател всички хора - народа е съвкупност от индивиди с общи интереси, територия и т.н.. Мисля, че тези термини са размити на наше време, па и ако ме питаш - повече мъдруваме, отколкото действаме!
А Бог не закриля бездейните /така разправят/!:)))

Харесва ми отношението ти, но е време за практични предложения и действия. Причините, довели ни до тук са ясни, мисля!
Приятен следобед!:)
цитирай
5. linkuln - Един велик човек и политик е казал:
16.09.2011 15:39
"Правя най-доброто, на което съм способен – най-доброто, което мога; и възнамерявам да го правя до смъртта. Ако накрая се окажа прав, казаното срещу мен няма да има стойност. Ако се окаже, че съм грешил, и десет ангели да се кълнат, че съм бил прав, няма да има значение".
цитирай
6. batogo - Зарадвахте ме!
16.09.2011 16:11
Удоволствие е да се общува с интелигентни хора. Благодаря!
p.s. На tit искам да кажа, че азбучните истини помагат за качеството на управление.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: batogo
Категория: Хоби
Прочетен: 1779373
Постинги: 652
Коментари: 4524
Гласове: 41533
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031