Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2017 10:04 - Та, седях си аз на опашката…
Автор: miri479 Категория: Забавление   
Прочетен: 910 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 14.03.2017 11:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Извинете, пак ме е ловнала логореята и… Моля, критикарите в блога… Оп, пардон, клюкарите, исках да кажаJ… Оф, не, бе, зъболекарите… Ей, пак се обърках /много съм залюхана значи/, момент…  А-а, критиците, бре –  за тях ми бе думата, понеже са корективи на обществото /как па нема и кой да суфлира, язък/ … Ама и аз, с моите лапсуси, тц-тц-тц!… Та, моля критиците да не четат, щото пак ще ме хейтнат без време /за по-сигурно, не под мой постинг, а в свой собствен такъв, та да не мога да се защитя, ма ний вече си знаем комедийните, тоест критичните номерцаJ/… Айде-е, вече съм хейтната, даже нема нужда и да чета – реакциите на някои персонажи, са твърде предвидими, дори за идиотите като мен, занимаващи се с логорейни разходки в снегаJ… Да се разберем – личните критики към автор за стила му на писане са едно, откритата подигравка с него, в коментари към трети лица /дето даже не е длъжен и да чете/  съвсем друго, или греша?

Та, седя си аз на опашката в супермаркета и чакам две женици да привършат скандала относно това, коя пречи повече на останалите… Чакам, щот, белкем като приключат, току и аз смогна да си напазарувам нещичко за вечеря… Докато чакам, разбирам, че „България всъщност не е смотана държава, а българите са смотан народ и затва сме на таквоз дередже” /от „интелектуалния диспут” между горепосочените две, го разбирам товаJ/… И аз, в качеството си на баш-смотаняк, продължавам мълчаливо, и търпеливо да чакам… Междувременно, хора от опашката, вече започват да надават плахи вопли, в смисъл, че-е-е… са гладни и не им се слушат „политически дебати” и в магазина…То на мен не че ми се слушат, ма кой па ме пита?… Треа се яде, нема начинJ

И се сещам за една случка преди време, в една пещера, когато възрастна жена се подхлъзна и падна. Аз и някакъв младеж бяхме последни в колоната преди нея. Ма понеже сме „кухи лейки”, вместо да вземем, да й се скараме едно хубаво /що пада така, та пречи на хората, вървящи след нея/, изтичахме назад, подадохме й ръка, и с помощта на спътничката й, й помогнахме да се изправи… Тя се усмихна, благодари ни, па… си продължихме по живо, по здравоJ /а такава интелектуална дискусийка можехме да спретнем от таз работа, че да „вплетем” и философски размисли за народопсихологията и т.н… Ама, тва е, несериозно подходихме към въпроса, понеже явно сме повърхностни хораJ/…

Обаче случката бе в пещера, все пак, а не в кокошарник /опс, в супермаркет, простете/… В супермаркетите политиката къде-къде е напреднала…на високо ниво, дето се вика… В обществените блогове също, тъй като гледамJ

После българските младежи били такива и онакива… Ми, те каква култура „попиват” само, докато си напазаруват от супермаркетаJ…Па да не говорим, ако седнат да четат бъгове… Оф, блогове имах предвид, сориJ… Ей, много лапсуси днес!... Айде, изчезвам да се катеря до крепостта Сторгозия /споко, няма ви занимавам с моите глупотевини, знам, че си имате по-важни неща за обсъждане тук:J/




Гласувай:
4



1. saanki - споко, тебе те четем и копираме по 24ч..
25.02.2017 10:16
После българските младежи били такива и онакива… Ми, те каква култура „попиват” само, докато си напазаруват от супермаркетаJ…Па да не говорим, ако седнат да четат болтове… Оф, блогове имах предвид, сориJ… Ей, много лапсуси днес, ха-ха-хах

пп
накъде без твоя Хай морален възвишен коректив.
и това лудо..ха ха хаа..
една кака /
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miri479
Категория: Забавление
Прочетен: 555155
Постинги: 237
Коментари: 1252
Гласове: 5762
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031