Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2019 06:56 - Нека всеки бъде своята истина, своята светлина, своята любов и своята премъдрост...
Автор: batogo Категория: Хоби   
Прочетен: 4697 Коментари: 27 Гласове:
26

Последна промяна: 16.03.2019 07:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
          Защото всяка душа е уникална частица от Истината, от Светлината, от Любовта, от Премъдростта, от целостта на БОГ.
          Затова нека всяка душа, без колебание, изживява във всеки миг от своя живот своята истина, своята светлина, своята любов и своята премъдрост с ясното съзнание, че така помага за пълнотата и целостта на БОГ.
          Изминавайки и изживявайки съзнателно, пълноценно всеки миг, час и ден, стъпка по стъпка своята уникална пътека към БОГА, всяка душа извършва своята безценна работа в полза за Цялото, което е БОГ.
          Затова нека не търсим утъпкани пътеки и лесни пътища, проправени от други, защото не се знае къде ще ни изведат те и дали няма да ни вкарат в омагьосания кръг на бездушието и бездуховността, а да намерим и извървим с душа, дух, разум и воля, без страх, своята уникална пътека към БОГА.

                                                                                                       Отнян Узунов



Гласувай:
27


Вълнообразно


1. kvg55 - batogo,
16.03.2019 06:59
"О, спи ли бог? О, бог не види ли?"
цитирай
2. batogo - !!!:)))
16.03.2019 08:10
Всичко види Бог, но не се меси в избора на път, защото е създал вечни принципи, които помагат на всяка душа да изживее и осъзнае последствията от своя избор, за да се поучи за следващия си избор на изживяване. Но за атеиста това е непонятно, затова пише Бог с малка буква и не се учи от грешките си, а се оправдава с другите или с Бога.
цитирай
3. getmans1 - Бог може и да заспи но комуниста не, ...
16.03.2019 08:43
Бог може и да заспи но комуниста не, той бди и върви по своята утъпкана пътека... може да се лута но винаги знае къде отива ... Бог за шест дена е създал Вселената и спрял да си почине в седмият ден но комуниста не спира и за миг ... петолъчката му сочи пътя и върви ли, върви той по всите пет посоки ... едновременно.
Хубав ден Бат Ого.
цитирай
4. katan - Нека да бъде светлина, премъдрост и истина!
16.03.2019 10:59
Човешкият живот е дълъг път към Бога. Пътят не винаги е лек, но нека го извървим с Вяра!
цитирай
5. lexparsy - Подкрепям всяка твоя дума Огнян
16.03.2019 12:04
   Всеки има своя уникален път първо със съпричастие, и тогава към разбиране Принципите на Творението на Бога. Индийците го наричат Дхарма, а кармата е инертността на грешките, която трябва да преодолеем. И всеки който насилствено ни поучава (камо ли задължава) към някакви готови шаблони за „просветление“ просто ни манипулира и използва.
   Това е повторно извинение за скорошния ми спонтанен протест да слушаме лекции на „Гуру“, който е и йогин и тантрист че и от другия край на света. Когато търсим Път, нужния за Духа ни винаги той сам го намира. А българите го имат заложен в родовата си памет...
   Пълно е не само със секти, създадени да привличат духовни хора с цел консумиране и поробване на душевността им, но и изопачена религиозност, даже и в Християнството.

   Много точно си допълнил че Творенията на Бога се подчиняват на „Вечни Принципи“, а не на спрели от движение правила и закони, превърнати от „езотеричните учения“ в канони за следване от „последователи“. Това е най големият капан за човешки души, мечтаещи за „просветление и свобода“ на спящия си и инертен дух.
   Наистина има много и правилни духовни пътища и Учители, които ще познаете с това че не проповядват, а само отговарят на правилно питащите... с правилни за техния Път отговори :-)

Благодаря за повода пак да споделя и да се размисля Огнян.
цитирай
6. batogo - !!!:))) Благодаря, Гетманс!
16.03.2019 15:26
А репликата ти за червенопетолъчковците -атеисти е много точна!
Хубав ден и от мен!
цитирай
7. batogo - !!!:))) Благодаря ти, Кате!
16.03.2019 15:33
Напълно съм съгласен, че осъзнатата вяра във Вечните Принципи и Истини е непобедима сила.
Светли дни!
цитирай
8. batogo - !!!:))) Благодаря ти, Лекс, за смисления, дълбок и откровен коментар!
16.03.2019 15:44
Радвам се на твоето дълбоко осъзнаване и разбиране на процесите и на откровеното ти отношение към тях.
Поздрави и хубав ден!
цитирай
9. lexparsy - Още си търся дефиниция за поезия Бат Ого :-)
16.03.2019 19:23
Но след като се изразих слогорейно съгласувано ми дойде и поесричие :-)))

Търсех Светлината си разумно,
по път от чужди вдъхновения,
грешно просветляващи ме блудно,
за техните си прегрешения.

Без Дух останал за наричане,
приспах се в тъмното си взрение,
в подобно на Творец обричане,
в себеподобно му Творение.

В Светлина от вътрещност си моя,
разказах светоотражения,
непривични в път избран си твоя,
но хологенни в съглашения.
... ...
   Вдъхнови ме не постинг на нечие поетично себенаричане, а поепитането на Мисси:-)
Може и да си го довърша, но пак май ще е „непоетично“ дълго...

Истинските неща са Прости Принципи, и обратното... Тайна са!!!!
По това се отличават от сложните правила за "целомъдрие"... :-)))
цитирай
10. vesever - И моето разбиране е същото! Не ...
16.03.2019 20:44
И моето разбиране е същото!
Не следвам чужди пътища и авторитети, слушам само сърцето си!
Поздрави!
цитирай
11. pristan - Велики думи!:
16.03.2019 21:01
"...нека всяка душа, без колебание, изживява във всеки миг от своя живот своята истина..."
"...нека не търсим утъпкани пътеки и лесни пътища, проправени от други..."

За да се живеят тези думи са нужни дълбоко разбиране, безстрашие и истинска любов; човек трябва да е готов буквално да умре в името на Истината. Но за каквото живеем, затова и умираме; за каквото умираме, това и получаваме...

Твоето послание, Огнян, е едно от най-трудните за разбиране и привеждане в действие; в пъти по-лесно от това е да се спазват и най-строгите догми; това послание може да бъде разбрано само от сърцето, но честит е този, който го разбере, и блажен е онзи, който го превърне в дело!

"Изминавайки и изживявайки съзнателно, пълноценно всеки миг, час и ден..."

Желая го на всеки!
цитирай
12. krumbelosvet - Добре
17.03.2019 06:23
Излизам да си копам пътека. После че си праим кола. И че си я калам по мойта пътека. И нема да спирам никъде, където не е мое. Опааа. Начи, че си стоим у дома. Ма то и дома не съм го я праил. Само това у кожата ми ли е мое?
цитирай
13. inel379 - Нека да бъде!
17.03.2019 18:11
За всеки отворена е пътеката към Бога,
а духът я следва неотклонно
и даже да изпадаме понякога във изнемога,
удовлетворението е огромно.
С вяра е упоритост трудностите са преодолими,
че любовта ни мотивира да обработваме своите градини.
И няма радост по.голяма от доброто,
постигнато с победата над злото.
Загубваме се само временно,
защото сме нещотърсачи по природа
и няма как да не намерим
изходи за нашата тревога.
Земята рай е, а животът е прекрасен,
заблудите ни правят го опасен,
но светлината - истина не спира да ни води
по пътя с мъдрост, идваща от Бога.

Чудесен постинг, Batogo!:)
Светлината винаги разсейва тъмнината
и лъчите й преминават през нея!
Поздрави сърдечни за теб!:)
цитирай
14. batogo - !!!:))) Чудесно, пълно с вътрешна мъдрост и истина, Лекс!
18.03.2019 07:49
Само щедро дарен от Бога с уникална поетична дарба може да даде толкова дълбока духовна дефиниция на поезията!
Чест и почитания за развитието, което си постигнал!
цитирай
15. batogo - !!!:))) Благодаря, Весевер! Сърцето не лъже!
18.03.2019 09:51
Радвам се, че мислиш и живееш по този начин...
Поздрави и от мен!
цитирай
16. batogo - !!!:))) Благодаря ти за разбирането и съпричастието ти към Вечните Принципи, Пристан!
18.03.2019 10:05
Винаги ме радва, когато срещам в Блог Бг. осъзнати, добротворни хора и мъдри творци, чиято вътрешна светлина осветява Добрия, духовен път за България...
Поздрави!
цитирай
17. batogo - !!!:))) Благодаря ти за споделеното, изразено в поетична форма разбиране, Инел379!
18.03.2019 10:21
Винаги се възхищавам на твоята чиста, пълна с вяра и мъдрост, поетична душа, разпръскваща искрици светлина.
Нека винаги са светли дните ти!
цитирай
18. emi1ts - Благодаря Огнян!
18.03.2019 16:30
Споделям и подкрепям твоите стойностни размисли и послания! Светлина, вдъхновение и реализиране на мечти и цели по твоят уникален път пожелавам. Светли и вдъхновени дни!
цитирай
19. batogo - !!!:))) Благодаря ти, Еми1!
18.03.2019 18:47
Както за разбирането, така и за чудесните ти пожелания.
Светли, благодатни дни и за теб!
цитирай
20. kolevdobri - Дали бог стои и гледа безучастно?
22.03.2019 10:25
Содом и Гомор. Бог има ли нещо общо с това?
Историята помни избухването на вулкани, които причиняват малък ледников период на земята. Бог има ли нещо общо с това?
Задавам тези въпроси, защото от всичките книги, прочетени за БОГ не разбрах главното - всъщност имаме ли ВСЕЛЕНСКИ НАЧАЛНИК ИЛИ НЕ? Ако отговорът е "да", всички знаем, че началникът освен да дава и наказва. ТОЙ е всепрощаващ, ама тези от Содом и Гомор са нямали късмет. Късметът също ТОЙ ли го определя?
цитирай
21. batogo - !!!:))) Ще се опитам да ти отговоря, Добри!
22.03.2019 11:22
Вселената и Природата, както и всичко в тях очевадно се подчиняват на Вечни, Неизменни Принципи, което недвусмислено доказва наличието на Висш Дух-Разум и Чисто Съзнание. Тези Енергии-Първопричина за по-лесно възприятие наричаме Бог. Няма началници и подчинени. Всеки върви по избрания от душата му път и неизбежно си плаща сметките за своя избор, защото така функционира Системата, според която, каквото причиняваш, това изживявяваш, за да осъзнаеш какво си причинил и така да постигаш все по-висше съзнание, докато постигнеш Чисто Съзнание на Висшия Дух-Разум и се слееш с Бога.
цитирай
22. kolevdobri - Благодаря, но кой е "дългата ръка" на кармата?
25.03.2019 17:56
batogo написа:
Вселената и Природата, както и всичко в тях очевадно се подчиняват на Вечни, Неизменни Принципи, което недвусмислено доказва наличието на Висш Дух-Разум и Чисто Съзнание. Тези Енергии-Първопричина за по-лесно възприятие наричаме Бог. Няма началници и подчинени. Всеки върви по избрания от душата му път и неизбежно си плаща сметките за своя избор, защото така функционира Системата, според която, каквото причиняваш, това изживявяваш, за да осъзнаеш какво си причинил и така да постигаш все по-висше съзнание, докато постигнеш Чисто Съзнание на Висшия Дух-Разум и се слееш с Бога.

цитирай
23. batogo - !!!:))) Прекалено сме малки, за да сме съвсем наясно, Добри! Още много има да учим...
25.03.2019 18:22
Но.., да кажем, че кармата е следствието от функцията на Вечните Принципи, които определят параметрите и действат в Системата. :)
цитирай
24. kolevdobri - Простичко казано - никой няма отговор.
26.03.2019 08:35
batogo написа:
Но.., да кажем, че кармата е следствието от функцията на Вечните Принципи, които определят параметрите и действат в Системата. :)

Когато търсим отговор на въпросите, които поставяме, гледайки назад в историята, виждаме, че животът е толкова прозаичен от една страна и толкова сложен от друга, разбираме, че агностицизма, атеизма и изобщо "зма" триумфира сред тези, които учат, четат, задават въпроси и търсят отговори. За останалите няма какво да говоря - по-удобно е да вярват в нещо, макар и толкова наивно, отколкото да положат малко усилия и да си отговорят на собствените въпроси. Поради това, че тези, вторите, са прости като галош, те имат нужда от "папи и патриарси", както казва Ботев, които да им бъркат в мозъка, което пък от своя страна, явно им носи удоволствие. Но те са намерили своя баланс в простотията, а не в простотата, в неосведомеността, в мрака на суеверията и идолопоклонничеството. Успех!
цитирай
25. kolevdobri - Но. ., да кажем, че кармата е след...
26.03.2019 08:35
kolevdobri написа:
batogo написа:
Но.., да кажем, че кармата е следствието от функцията на Вечните Принципи, които определят параметрите и действат в Системата. :)

Когато търсим отговор на въпросите, които поставяме, гледайки назад в историята, виждаме, че животът е толкова прозаичен от една страна и толкова сложен от друга, разбираме, че агностицизма, атеизма и изобщо "зма" триумфира сред тези, които учат, четат, задават въпроси и търсят отговори. За останалите няма какво да говоря - по-удобно е да вярват в нещо, макар и толкова наивно, отколкото да положат малко усилия и да си отговорят на собствените въпроси. Поради това, че тези, вторите, са прости като галош, те имат нужда от "папи и патриарси", както казва Ботев, които да им бъркат в мозъка, което пък от своя страна, явно им носи удоволствие. Но те са намерили своя баланс в простотията, а не в простотата, в неосведомеността, в мрака на суеверията и идолопоклонничеството. Плюс от мен. Успех!

цитирай
26. batogo - !!!:))) Атеизма триумфира сред тези, които виждат само върха на носа си, а мислят, че виждат Вселената, приятелю!
26.03.2019 13:37
Атеистите виждат дърветата, но не могат да видят гората. Тяхното скудоумие им пречи да осъзнаят същността на Живота и величието на Природата, защото тяхното егоцентрично мислене не им позволява да признаят пред себе си съществуването на Вечните Природни и Житейски Принципи, както и факта, че няма как да ги избегнат, променят и победят.
Естествено това превръща атеистите в подобия на мухите-еднодневки, сиреч в екземпляри, които наплюват всичко по пътя си, плодят се, създават себеподобни и умират с илюзията за собствено величие, за триумф над Природата и нейните Принципи, без да могат да осъзнаят грешките и заблужденията си.
Те не осъзнават дори, че Природата ги е създала като частици от биологичното разнообразие, които все някак изпълняват своето предназначение, като вършат своята част от работата за Цялото, според Вечните Принципи, без дори да го съзнават.
А не осъзнават тази простичка, Вечна Истина, защото егото им пречи да видят по-далеч от носа си, да видят, осъзнаят и приемат като даденост Вечните Закони и Принципи на Развитието и така да си отговорят адекватно на въпросите, които си задават, ако въобще си ги задават, защото всичките отговори са заложени там, в Системата на Процеса.
Жив и здрав, Добри, и успешен път в житейското прилагане на осъзнатото от теб за процесите, което ще ти помогне да влияеш върху самите процеси и така да осъществиш благородната си идея!
цитирай
27. kolevdobri - Грешно се изразих.
26.03.2019 17:10
batogo написа:
Атеистите виждат дърветата, но не могат да видят гората. Тяхното скудоумие им пречи да осъзнаят същността на Живота и величието на Природата, защото тяхното егоцентрично мислене не им позволява да признаят пред себе си съществуването на Вечните Природни и Житейски Принципи, както и факта, че няма как да ги избегнат, променят и победят.
Естествено това превръща атеистите в подобия на мухите-еднодневки, сиреч в екземпляри, които наплюват всичко по пътя си, плодят се, създават себеподобни и умират с илюзията за собствено величие, за триумф над Природата и нейните Принципи, без да могат да осъзнаят грешките и заблужденията си.
Те не осъзнават дори, че Природата ги е създала като частици от биологичното разнообразие, които все някак изпълняват своето предназначение, като вършат своята част от работата за Цялото, според Вечните Принципи, без дори да го съзнават.
А не осъзнават тази простичка, Вечна Истина, защото егото им пречи да видят по-далеч от носа си, да видят, осъзнаят и приемат като даденост Вечните Закони и Принципи на Развитието и така да си отговорят адекватно на въпросите, които си задават, ако въобще си ги задават, защото всичките отговори са заложени там, в Системата на Процеса.
Жив и здрав, Добри, и успешен път в житейското прилагане на осъзнатото от теб за процесите, което ще ти помогне да влияеш върху самите процеси и така да осъществиш благородната си идея!

За църковните дейци, атеист е този, който не им дава пари и не ги признава като оторизирани от Всевишния, посредници. Те си гледат техния интерес, а той е видимо материален. Приемаме, че има висша сила и приемаме, че ние сме част от тази висша сила. Ама за жалост твърде малко от тази сила има в нас, българите. Ние ли не искаме да приемем повече от тази сила или някой предварително ни е обрекъл да бъдем духовно безсилни. И пак казвам - не говоря за тъпата вяра, която изисква църквата. Говоря за висшата духовност - познаването на собственото си Аз и това на Създателя. Благодаря
цитирай
28. batogo - !!!:))) Напълно съм съгласен с последния ти коментар, приятелю!
28.03.2019 05:51
Болшевизма изроди нашата църква, напълни я с ченгета и я превърна в лицемерна, комерсиална, бездуховна маша на властта по съветски образец. Тя отдавна не е онази духовна сила, която през вековете е поддържала духовността на народа ни и вярата му във Висшата Сила и Висшата Справедливост. А народ, който е загубил вяра в духовните си устои, става инертен като стадо и лесен за всякакви манипулации. В това отношение болшевишките мекерета постигнаха целта си да обезсилят народа, а плодовете на бездуховността са налице и се проявяват на всяка крачка.
За мен беше чест и удовлетворение да разговарям с един буден, ясно осъзнаващ живота българин, който се опитва да събуди сънародниците си и да ги накара да мислят, да търсят и да осъзнават причините за начина на живот у нас.
Успех в будителската дейност, Добри! Винаги ще имаш моята подкрепа, приятелю!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: batogo
Категория: Хоби
Прочетен: 1773211
Постинги: 652
Коментари: 4522
Гласове: 41523
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031