Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2016 11:48 - Фаталната заложба на нашия народ, която винаги го държи в разкрачено положение и му отнема силата, ясната цел и волята да отстоява независимостта си....
Автор: batogo Категория: Хоби   
Прочетен: 3177 Коментари: 9 Гласове:
16

Последна промяна: 13.12.2016 14:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
          Ние, българите, сме народ с огромен духовен, творчески потенциал, буден ум, находчивост, адаптивност и човечност. Доказателства в самия живот колкото щете.
          Където и да отидем, винаги успяваме чрез талантите, уменията, находчивостта, нестандартното си мислене и своя неповторим индивидуализъм да сътворяваме уникални неща и да се развиваме, независимо от трудностите...
          Но в нас спи и един зъл гений, който все ни влече към принципа "хем вълкът сит, хем агнето цяло". Зъл гений, който ни пречи да избираме нещата по достойнство, като следваме отговорно своя почтен избор, а вместо това ни кара да искаме нашето да си е наше, а чуждото общо. Хем да крадем, хем да не бъдем крадени. Хем да мамим, хем да не бъдем мамени. Хем да плюем и мразим, хем да не бъдем плюти и мразени...
          Все по-често се оставяме да бъдем изцяло обсебени от този зъл гений на страха. Той се изразява в нас чрез най-разнообразни форми, като неистов стремеж да не се минем; да вземем без да дадем; да попречим ей така, за спорта; да охулим всичко по-добро от нас самите; да прередим, да прецакаме, да измамим с вкоравени сърца...
          Забравяме, че страхът е възможно най-лошия съветник. Този зъл гений в нас неусетно ни подмамва и неизбежно ни натиква в тресавището на духовната мизерия, разединението и безсилието пред житейските предизвикателства.  
          Започваме все по-рядко да се държим като народ и все по-често – като наплашена, впиянчена, агресивна в страха си сбирщина, успешно манипулирана от заинтересованата върхушка в удобна за нея и пагубна за нас посока...
          Глупаците живеят в миналото, в което са били привилегировани, защото не могат да се справят сами с живота си. На говедата е нужен пастир, който да се грижи за тях. На пастира са нужни говеда, които да използва...
          Само на Човеците не им е нужно нищо, защото живеят с ясното съзнание, че Животът е изобилие от възможности да си сътворят всичко, което изберат и пожелаят, приемайки без страх отговорността за своя избор.


           Всичко това гениалният изследовател на основните житейски принципи Дийпак Чопра е формулирал по следния простичък, но гениален начин:
           " Законът за чистата потенциалност се практикува посредством мълчание, медитация, въздържане от преценки и единение с природата, но се активира от закона за даването. Тук принципът е да давате онова, към което се стремите, като по този начин вие задействате закона за чистата потенциалност. Ако се стремите към благосъстояние, давайте благосъстояние; ако се стремите към пари, давайте пари; ако се стремите към любов, одобрение и внимание – научете се да давате любов , одобрение и внимание.
          Чрез съобразените си със закона за даването действия, вие активирате закона за кармата. Изграждате добра карма, а добрата карма прави всичко в живота лесно. Ще забележите, че за да изпълнявате своите желания, не е нужно да полагате големи усилия, а това автоматично води до разбиране на закона за най-малкото усилие. Когато всичко става лесно, без усилия и желанията ви постоянно се изпълняват, вие спонтанно започвате да разбирате закона за намерението и желанието. Изпълнението на желанията ви с абсолютна лекота ви помага да прилагате закона за необвързаността.
          Накрая, когато усвоите донякъде всичките тези закони, вие ще започнете да съсредоточавате вниманието си върху истинската цел на своя живот, а това ще ви доведе до закона за дхармата. С помощта на този закон, прилагайки уникалните си таланти и задоволявайки потребностите на своите събратя, вие ще започнете да създавате всичко, каквото ви трябва винаги, когато ви трябва, ще станете радостни и безгрижни, а животът ви ще се превърне в проявление на безграничната любов
."
         
           Ако искате, можете да помислите върху това. За мен самия беше полезно, затова ви го предлагам.
         
                                                                                                                    Огнян Узунов
                                               




Гласувай:
18


Вълнообразно


1. krumbelosvet - Познавах и познавам много българи,
13.12.2016 15:19
които не крадат и не мамят, и не злословят освен при кратко избухване. Описаният "зъл гений" е цигански. Ще предам най-кратко разказа на един миньор от урановата мина край Сеславци.
Там работели и цигани. Те покрадвали, и нашите покрадвали, Но хванали един "ром" да изнася тротил и внезапната проверка установила, че всички цигани са в бизнеса. А е "възродителен процес". Уволняват всички цигани. И става чудо. По думите на миньора, бай Киро, СТАНАЛО НЕУДОБНО ДА СЕ КРАДЕ и кражбите спрели! Това е документално. После и аз постъпих в тая мина, не помня какво бях забравил в съблекалнята, и ми го върнаха на другия ден. Не е било съвсем дребно, защото почерпих 2 половинки коняк Плиска - 12 лева, почти една надница.
А относно "глупците които живеят в миналото, защото..." - знаем "синята" версия. Тя е безпаметна. Не помни, че цикличните кризи на капитализма изхвърлят на улицата милиони, между тях и образовани, и високо-квалифицирани. Такива се срещат сега и между клошарите.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Поздрави, Огняне!
13.12.2016 17:41
Всичко е така, при положение, че сме в нормална среда
Но при нас капиталистите са назначени, не се направи естествен подбор
Не се наемам да твърдя по какъв принцип, в смисъл на начало
Дали са червени, ченгета или някакви други, но се появиха изведнъж
Непознати, с никакви положителни прояви в миналото
И" капитализма" който създадоха е крив Не е нормален Затова хората гледат в миналото там имаше йерархия, човек си знаеше мястото Сега всеки кретен може да демонстрира мускули над стойностния човек
Както при жена ми, направила забележка на един И той на ма и казал, да не знае много, защото половин час може да я замеря с банкноти, колкото на куп не е виждала в живота си
Ето и тоя взрив Защо не се извикат специалисти отвън, да установят точната причина?Безпристрастно, обективно да не се допуща отново!
А причината се търси на принципа" Една жена каза"
Не може така
Единственото обяснение е, че причината е неудобна, така излиза И ще се потули Не е машинистът виновен В композицията, цистерните и съдържанието им и евентуално в жп линията трябва да се търси причината!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
3. batogo - !!!:))) Благодаря за мненията!
13.12.2016 18:02
Иване, казал си много точно нещата за назначените капиталисти, за ненормалната среда и за уродливия милиционер-капитализъм московски тип, в който живеем сега. Но не съм съгласен, че в миналото, по което се плаче, всеки бездарен партиен кретен и слугите му не демонстрираха мускули и власт над стойностния човек. Напротив, те постоянно правеха точно това, което дразнеше и обиждаше нормалните хора. Но всичко е въпрос на гледна точка.
Хубава вечер, приятелю!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Така е, Огняне!
13.12.2016 20:16
Изпитали са го родителите ми, частично покрай тях и аз Но като дете имах баба и дядо, които отдадоха цялата си обич на мен! Обожавам ги и ги помня!
По- късно ,в по- малка степен и аз изпитах жилото на властващите...
Но след 80- та година, по неясни причини комунизмът доби човешки вид
Първо, на анулираният ми конкурс, на който поисках проверка, чрез партийния секретар, беше потвърдена правотата ми Никой не се е застъпвал или обаждал за мен Не знам какво е станало, но професорът ,който казваше, че 6 заслужава само бог, а пет и половина пише на себе си, писа и на мен пет и половина Разбира се, резултатът, първия беше окончателн, това беше за реабилитация
След това се отвориха вратите, дадоха ми възможност за изява И аз я използвах максимално
Никой не е бягал след мен, пращаха ме на най- отговорни места Току що бях навършил 30 години Изглеждах и по- млад, непрекъснато ме питаха на колко съм години-наши и чужденци, където и да бях! И се справях!
Да, така казаха англичанинът и французинът, когато отпратиха титулярната преводачка в Асеновград- Няма нужда, продължи си отпуската, той се справя! Въпреки ,че преводът не влизаше в ангажимента ми
Защо го казвам?

Защото в сегашните условия съм сигурен, че щяха да ме смачкат Трудно биха намерили по- добър от мен Но точно за това!
Описал съм един такъв случай, как началничката ми, с която в извънработни условия не таяхме симпатии, се изправила като стена пред един" Парашутист" и директно му казала, че само към мен такова отношение не позволява!
Да е светла паметта и!

Сега е, както е описал любимия на бай Ганьо Иречек- Некадърници водят и поучават кадърни в България - най- общо казано!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
5. morskipesni - Стигаме накрая до Вярата в Създателя , нали?
13.12.2016 20:50
Или я ИМАШ-или я НЯМАШ. Почти 100% това определя действията ти. Капиталисти или комунисти- еднакво противни Богу, опустошиха нашата красива планета с безумните си действия. "Идеология" е дума, равна по степен на сатанизъм с "Печалба". Разберете- друго е нужно.. ще дойде. Но ПЪРВО- С ВЯРА, учете хората на Вяра, разобличавайте и поправяйте кривналите от Пътя!
цитирай
6. morskipesni - До номер 4:
13.12.2016 21:04
Така е било предопределено! Професорът е бил съзнателен и вярващ в Доброто Свише. Потвърждавам за 80-те: нямаше повече комунизъм! Милиционерите се жяха променили!- бяха ЕВОЛЮИРАЛИ! По това време направо си бях за пандиза- кражби на коли, побоища, самоделни оръжия. После- писания "на черно"-демек, "демократични позиви".. но.. хващаха ме, говореха- за ефект, с по някой шамар, естествено- пускаха ме да си помисля. Никой не е искал от мен доносничество! Просто.. НЕВЕРОЯТНО, но тия хора ми ПОМОГНАХА! Благодарен съм, че сме имали и такъв период в Историята! Дано не звучи пресилено- малко по-късно се размислих, дали тия служители на реда не са ми посочили Пътя към Бога!
цитирай
7. batogo - !!!:))) Благодаря за мненията!
14.12.2016 09:51
Осъзнаващият, разумен човек от всичко си вади поуки, приема даденостите като дар, усъвършенства се, укрепва духа си и става все по-мъдър и по-силен.
Хубави дни, приятели!
цитирай
8. getmans1 - Бат Ого, 45 г. живяхме със слънцето и ...
20.12.2016 22:30
Бат Ого, 45 г. живяхме със слънцето и въздуха на СССР после, пък и досега обясняват, че нямало вече слънце и въздух.
Когато друг казва винаги така става.
цитирай
9. batogo - !!!:))) Много си прав, приятелю Getmans1!
24.12.2016 08:15
Затова вече е време да започне да се чува в Родината ни думата на нас, българите. А продажните путински марионетки да вървят да си дърдорят празните приказки в Путландия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: batogo
Категория: Хоби
Прочетен: 1774079
Постинги: 652
Коментари: 4524
Гласове: 41523
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031