Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2012 15:20 - Човекът е това, в което вярва... Според мен...
Автор: batogo Категория: Хоби   
Прочетен: 5003 Коментари: 10 Гласове:
10

Последна промяна: 30.11.2012 15:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Човек  обича,  търси,  харесва,  стреми  се,  желае  и  сътворява  онова,  в  което  вярва.  Който  не  вярва  в  нищо,  той  просто  е  нищо..,  но  не  знам,  дали  има  такъв  човек.  Мисля  си,  че  той  не  би  живял,  ако  не  вярва  поне  в  живота.
   Вярата  е  силата  и  могъществото  на  духа.  Тя  е  изворът  и  смисълът  на  живота.  И  никой  не  може  да  те  убеди  да  вярваш  в  нещо,  освен  твоя  вътрешен  глас.  А  той  идва  от  сърцето  и  само  от  там.  Затова  винаги  питай  сърцето  си,  преди  да  повярваш.  Така  никой  няма  да  успее  да  те  подведе  или  измами.  Никой!  Дори  и  ти  самият  няма  да  успееш  да  се  самоизмамиш,  ако  се  вслушваш  винаги  в  гласа сърцето  си,  защото  то  ти  говори  чрез  най-светлите  чувства,  чрез  най-великите  мисли,  чрез  най-дълбоката  мъдрост...  То  е  говорителят  на  Бога.
    А  религиите  са  просто  онези,  които  искат  да  те  привлекат  на  своя  страна,  за  да  те  използват  за  плановете  си.  Както  и  политиците.  Както  и  измамниците...  Затова  си  отваряйте  очите  и  слушайте  сърцето  си,  приятели.  Е,  ако  искате,  естествено...



Гласувай:
10


Вълнообразно


1. sparotok - вяра
01.12.2012 13:48
Религия означава връзка (връзка с по-висшето). Със същия смисъл е и думата йога, нейното значение е съюз, връзка обединение.

От зората на цивилизацията човек е осъзнавал, че трябва да надживее грубата си същност, която му помага да оцелее в материалния свят и да потърси в себе си светлината.

В религиите няма нищо лошо, намират се лоши хора, които да изкривят истината за своите цели. Това обаче не е причина човек да става атеист, тъй както това, че даден хлебар прави лош хляб няма да ни накара да спрем да се храним с хляб.
цитирай
2. batogo - sparotok,
01.12.2012 15:27
аз съм пълната противоположност на атеиста и съм сигурен, че си го разбрал. Атеиста не вярва в Бога / Висшият Вселенски Разум, Създателя /, а аз вярвам безрезервно в Него. Вярвам и в Единството, което Бог е сътворил, както и във Висшите закони, които го поддържат. И което, за съжаление религиите разкъсват.
Що се отнася до самите религии в чистият им вид, в идеята и ценностите, които носят, ще се съглася с теб. Но те отдавна не съществуват в чистия си вид и доказателство за това е, че те не обединяват човечеството, а го разединяват. А в това няма нищо Божествено.
цитирай
3. sparotok - !
02.12.2012 13:01
batogo написа:
аз съм пълната противоположност на атеиста и съм сигурен, че си го разбрал. Атеиста не вярва в Бога / Висшият Вселенски Разум, Създателя /, а аз вярвам безрезервно в Него. Вярвам и в Единството, което Бог е сътворил, както и във Висшите закони, които го поддържат. И което, за съжаление религиите разкъсват.
Що се отнася до самите религии в чистият им вид, в идеята и ценностите, които носят, ще се съглася с теб. Но те отдавна не съществуват в чистия си вид и доказателство за това е, че те не обединяват човечеството, а го разединяват. А в това няма нищо Божествено.


Всеки един от нас може да вземе решение за себе си. Съгласен съм, че днес религиите се използват по грозен начин, но ние самите решаваме дали да следваме сляпо порочните водачи, или да се придържаме към определени идеали.

Поздрави!
цитирай
4. raiavid - Религия означава връзка (връзка с ...
02.12.2012 13:29
sparotok написа:
Религия означава връзка (връзка с по-висшето). Със същия смисъл е и думата йога, нейното значение е съюз, връзка обединение.

От зората на цивилизацията човек е осъзнавал, че трябва да надживее грубата си същност, която му помага да оцелее в материалния свят и да потърси в себе си светлината.

В религиите няма нищо лошо, намират се лоши хора, които да изкривят истината за своите цели. Това обаче не е причина човек да става атеист, тъй както това, че даден хлебар прави лош хляб няма да ни накара да спрем да се храним с хляб.


Позволявам си да се намеся. "Йога" е наука за смисъла и начин на живот, хранене и дишане според древните китайци и не е съюз, връзка, обединение. Всяко общество изповядващо нещо или привързано към нещо, божеда да бъде съюз или обединение. Връзката е това нещо, което ги обединява, но общите интереси, култура или спорт още не значат връзка.
цитирай
5. raiavid - За мен
02.12.2012 13:35
вярата е сила на убеждение в нещо и то подкрепено с доказателство. Никой не може да ме накара да вярвам в нещо, в което аз самата не съм убедена и не съм го видяла с очите си. Истината е подкрепена с доказателства. Всяка теория за да се докаже и трябват обедителни аргументи. Иначе си е жива манипулация и налагане на чужди разбирания и мнения.
цитирай
6. batogo - Правото на избор е дар Божи...
02.12.2012 17:27
Всеки избира сам за себе си в какво да вярва и всеки носи отговорност за своя избор. Закон за причините и последствията. Поздрави и хубава вечер!
цитирай
7. sparotok - до raiavid - значение на думата йога
03.12.2012 07:45
Позвелете малка поправка. Йога възниква в Индия, а не в Китай както твърдите Вие.

Значението на йога е съюз, обединение, в това съм напълно сигурен защото съм запознат със санскрит.

In Vedic Sanskrit, the more commonly used, literal meaning of the Sanskrit word
yoga which is yoke, to join, to unite.

yoga - the act of yoking , joining , attaching
yuj - joined , yoked
yuga - yoke , team

http://www.sanskrit-lexicon.uni-koeln.de/cgi-bin/tamil/recherche
цитирай
8. raiavid - Позвелете малка поправка. Йога ...
06.12.2012 16:51
sparotok написа:
Позвелете малка поправка. Йога възниква в Индия, а не в Китай както твърдите Вие.

Значението на йога е съюз, обединение, в това съм напълно сигурен защото съм запознат със санскрит.

Прав си за Индия, грешката е моя при бързината,може би, защото има много от поклонниците на йога, които са били В Тибет. Съгласна съм за произхода на думата "йога", но не и за самата като същност на това учение, като вид наука защото в дълбокия си смисъл на практикуването й е точно това- начин за дишане, за хранене, за живот. За това и двамата сме прави. Хубава вечер от мен и весел празник!

In Vedic Sanskrit, the more commonly used, literal meaning of the Sanskrit word
yoga which is yoke, to join, to unite.

yoga - the act of yoking , joining , attaching
yuj - joined , yoked
yuga - yoke , team

http://www.sanskrit-lexicon.uni-koeln.de/cgi-bin/tamil/recherche

цитирай
9. sparotok - !
07.12.2012 13:22
raiavid написа:
sparotok написа:
Позвелете малка поправка. Йога възниква в Индия, а не в Китай както твърдите Вие.

Значението на йога е съюз, обединение, в това съм напълно сигурен защото съм запознат със санскрит.

Прав си за Индия, грешката е моя при бързината,може би, защото има много от поклонниците на йога, които са били В Тибет. Съгласна съм за произхода на думата "йога", но не и за самата като същност на това учение, като вид наука защото в дълбокия си смисъл на практикуването й е точно това- начин за дишане, за хранене, за живот. За това и двамата сме прави. Хубава вечер от мен и весел празник!

In Vedic Sanskrit, the more commonly used, literal meaning of the Sanskrit word
yoga which is yoke, to join, to unite.

yoga - the act of yoking , joining , attaching
yuj - joined , yoked
yuga - yoke , team

http://www.sanskrit-lexicon.uni-koeln.de/cgi-bin/tamil/recherche



Весел празник!
цитирай
10. priqtel12 - Да, аз също смятам,
21.12.2012 20:40
че мислите,идеите, вярванията и мечтите ни ни правят това, което сме....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: batogo
Категория: Хоби
Прочетен: 1775956
Постинги: 652
Коментари: 4524
Гласове: 41526
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031