Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2020 04:00 - ПРОРОЧЕСТВО ЗА ПЕТТЕ КОНТИНЕНТА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 1324 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПРОРОЧЕСТВО ЗА ПЕТТЕ КОНТИНЕНТА:   Отнася се до едно послание - пророчество от д-р Самуел Докториан, което той получава на 20 юни 1998г. на остров Патмос.   Д-р Докториан е роден в Ливан и през 60-те години е бил евангелизатор в Германия.   В своето видение той е видял срутването на небостъргачите в Ню Йорк, наводнението в Чехия и т. н.   Посланието е било изнесено от д-р Самуел Докториан на 30 август 1998г. в Сингапур. То е било записано на една аудио-касета и преведено от английски език.   Докториан разказва: "Аз бях за няколко седмици сам в една къща на остров Патмос, за да се моля и търся Христа.   Отидох в една малка църква на име "Свети Никола", която почти никой не посещаваше и там излях сърцето си пред Бога. После открих една скала на ръба на едно възвишение, където се молех, пребъдвах и четях Библията.   През тези дни се хранех съвсем малко. Няколко пъти ходех до гроба на Йоан, където той видя голямото Откровение, Откровението на апостол Йоан; След като се молих един месец на това отдалечено място, се запитах дали Господ ще ми изпрати да видя за десети път ангел.   Аз бях вече виждал девет пъти ангели в Англия, в Белград, в Аман, в Ерусалим също един ангел, които в северната част на Египет спаси една жена от обесване.   Деветия ангел ми се яви по време на войната в Бейрут; Той ме събуди в 3 часа сутринта и ми каза,че трябва веднага да напусна страната.   Аз съм и до днес благодарен на Господа за това и не знам какво щеше да се случи с мен, ако не беше този ангел. Така аз си мислех, дали за десети път ще видя ангел...   На 20 юни 1998г. в 3.50ч. сутринта, тук на Патмос, моята стая изведнъж се изпълни със светлина - въпреки, че тук нямаше електрически източник.   Живеех в една отдалечена къща на края на улицата в близост до един манастир. Аз видях техните прекрасни лица приличащи на човешките, които излъчваха светлина. Аз гледах с възхищение техните очи, техните коси, техните ръце.   От дясната ми страна бяха два ангела и когато погледнах наляво, видях други три ангела с крила. Те имаха дълги бели мантий, чиято красота не мога да опиша с човешки думи.   Попитах се, защо бяха дошли точно пет ангела. Започнах да треперя и ме тресеше. Исках да извикам, обаче не можех.   Тогава аз видях самия себе си, как стоя пред едно огромно множество и пророкувам следното послание:   "Църкво Моя, ти проповядваш любов, обаче ти трябва да живееш в любов -да показваш любов. В Моето тяло е необходимо единство.   Има много разцепление във вашата среда. Там където няма единство, Моят Дух не може да се движи и работи. В Моята църква господствува плътта и има много нечистота. Аз имам копнеж и желание за един народ, който живее свят живот.   Аз умрях за вас, за да ви направя святи! Докато пророкувах в Духа, аз треперех.Отворих очите си и погледнах към голямото множество.   Изведнъж по средата на пророчеството се появиха тези величествени ангели. Аз се отдръпнах назад от подиума на който стоях и си мислех, че ще падна. Въпреки, че бях напълно буден, всичко това се случваше в Духа.   Една сила ми помогна да не падна и аз се запитах, какво ще се случи по-нататък. Тогава изведнъж първият ангел каза: "Ние сме ангелите на петте континента! Ние сме тук, за да ви донесем посланието за петте континента."   В момента в които чух тези думи, също чух множеството да вика с висок глас: "Ох,ох,ох..."   Аз вярвам, че множеството също видя ангелите. Бог ясно ми показа, че в дните които предстоят да дойдат, Той ще открива Себе си в различните части на света, чрез Свойте служебни ангели.   Това ще се случва на открито, това ще става в църквите, хиляди човеци ще виждат ангели по едно и също време.   В последните дни, ангелите ще служат на Тялото Христово.

ПЪРВИ АНГЕЛ: Първият ангел каза: "Аз имам послание за цяла Азия." Когато той каза тези думи, аз можах в продължение на няколко секунди да видя цял Китай, Индия, Азиатските страни, Виетнам и Лаос.   После видях Филипините, Япония, Сингапур, Малайзия и Индонезия, след което ангелът ми посочи цяла Папуа Нова Гвинея и продължи надолу до Австралия и Нова Зеландия."   Аз съм ангела на Азия"- продължи той. И аз видях в неговата ръка един огромен тромпет с който той щеше да тръби над цяла Азия. Това което ангела говореше, щеше да се изпълни чрез тромпета на Господа върху този континент.

Части от Австралия ще бъдат разтърсени. Австралия ще бъде разделена и големи части ще потънат в океана.   В Китай и Индия милиони хора ще умрат. Нация срещу нация ще се надигне и брат срещу братя.   Азиатците ще се бият един срещу друг. Ще бъдат използвани ядрени оръжия, които ще умъртвят милиони.""   Два пъти чух думата: "катастрофално, катастрофално." Тогава ангелът каза: "Финансови кризи ще засегнат Азия.   Аз ще разтърся света!" Докато ангелът говореше, аз треперех. Той ме погледна, засмя се и каза: "Същевременно ще станат най-големите духовни съживления, вериги ще бъдат взривени, стени ще бъдат отстранени.   В цяла Азия, Китай и Индия хората ще се обръщат към Христа.   Също в Астралия ще има огромни съживления. "Ангела на Азия продължи:   "Това е последната жътва! "После, като че ли Бог говореше, Той каза: "Аз ще подготвя църквата Си за Моето пришествие!"

ВТОРИ АНГЕЛ: Тогава аз видях втория ангел, който държеше в ръката си един сърп за жътва.   Той каза: "В Израел и страните до Иран, времето за жътва е дошло. "За няколко мига аз видях тези страни и чух: "Цяла Турция и всички страни които Ме отричат и отблъскват посланието на Любовта ми, ще се мразят и взаимно унищожават.   "Аз видях как ангела вдигна сърпа и се спусна над всички страни в Близкия Изток.   Видях; Иран, Персия, Армения, Азърбейджан, Грузия, Ирак, Сирия, Ливан, Йордания, Израел и цяла Мала Азия пълни с кръв, покрити с кръв.   Аз видях кръв и огън над тези страни. В много от тях ще бъдат употребявани ядрени оръжия и навсякъде се издигаше пушек.   Дойде неочаквано унищожение -човеците се избиваха по между си.   Аз чух следните думи: "Израел, Оо Израел, големият съд е дошъл!"   Ангелът каза: "Избраните Ми, Църквата, остатъка ще бъдат очистени. Святият Дух ще подготви Божийте деца.   "Аз видях огнени пламъци да се качват до небето. Ангелът каза: "Това е последният съд!   Моята Църква ще бъде очистена, запазена и подготвена за последния ден! "Ангела продължи: "В Близкия Изток водата ще бъде оскъдна, реките ще пресъхват и хората в тези страни ще се борят за вода и умират от жажда.   "Ангелът ми показа, че поради кризата в Близкия Изток, Организацията на обединените наций ООН ще се разпадне на части и няма повече да съществува. Ангела ще събере със сърпа жътвата.   ТРЕТИ АНГЕЛ: Тогава един ангел с крила ми показа Европа от единия край до-другия от север, целия път надолу към Испания и Португалия.   В ръката си той държеше един метър. Аз го видях да лети над Европа и чух думите: "Аз съм дълбоко загрижен и омъчнен. Има много несправедливост, нечистота и безбожие над цяла Европа; Грехът е пораснал до небето. Святият Дух е изпълнен с болка. "Аз видях как реките в Европа излязоха от бреговете си и покриха милиони къщи. В Чехия станаха огромни наводнения, каквито не е имало до тогава. Изведнъж чух земетресения над цяла Европа. "Страни, които никога не са били, ще бъдат разтърсени"- каза ангела; И изведнъж видях в моя дух, как в Париж-Айфеловата кула се пречупва и срутва.   Една голяма част от Германия ще бъде унищожена. В големия град Лондон ще има също опустошение.   Аз видях наводнения над цяла Скандинавия. Погледнах към Юг и видях Испания да преминава през голям глад и опустошение.   Много хора в Испания и Португалия ще умрат от глад; Бях така разтревожен от тези послания, че казах; "Господи, какво ще стане с Твойте деца? Ангелът ми каза: "Аз ще ги подготвя. Те трябва да бдят в очакване на Христовото пришествие. Много от тях ще викат към Мен през тези дни и Аз ще ги избавя. Аз ще извърша за тях големи чудеса и ще им покажа Моята сила!"   ЧЕТВЪРТИ АНГЕЛ: Сега ние отивахме към Африка. Аз видях как четвъртия ангел летеше с крилата си над Африка и пред мен се откри целия път от Капщат на юг, до север при Кайро.   Аз видях много - страни повече от петдесет. Ангелът на Африка държеше в ръката си огромен меч и Изведнъж го чух да казва: "Много невинна кръв се е проляла, има разделение между хората, поколения са далеч от Бога, хиляди взаймно се избиха.   Аз видях Мойте вярващи деца в Африка и ще ги възнаградя и благословя преизобилно! "Ангелът продължи: "Аз ще направлявам времето! Слънцето ще бъде на някои места огнено горещо и ще изгори всичко.   Големи реки ще пресъхнат и милиони ще измират от глад. В други части ще има наводнения. Много градове ще бъдат наводнени. Моят меч ще съди неправедните и кръвожадните! Ще има много земетресения.   Основи ще бъдат разтърсвани."Аз видях големи камъни да падат от небето върху различни части на Африка. Земята ще се тресе, както не е било от времето на създаването й; Никой няма да избяга от меча на Бога!   Аз видях река Нил пресъхнала. Тя е бога на Египет. Една голяма част от Средна Африка ще бъде покрита с вода милиони ще умират.   "Господи всичко това са лоши новини"- казах аз. Всичко е само разрушение, има ли някакви добри послания? "Бог каза: "Последният ден е дошъл. Денят на съда е настъпил!   Моята любов беше отблъсната и края е дошъл! Аз се тресях, треперех и си мислех, че не мога да понеса всичко това.
ПЕТИ АНГЕЛ: Аз видях последният ангел да лети над Северна и Южна Америка. Той измина целият път от Северния полюс надолу до Аржентина и от източната част на САЩ на запад до Калифорния.   Ангела държеше в ръката си един съд. Той каза, че ще излива върху тези страни присъдите които се намират в този съд. Тогава аз го чух да казва: "Никакъв морал, никакво правосъдие, никаква святост, поклонение на идоли, материализъм, алкохолизъм, привързаност към греха. Проливане на невинна кръв, милиони бебета са умъртвявани преди да се родят (абортите); Бракове се разтрогват. Едно прелюбодейно поколение. Всичко е като при дните на Ной. Отблъскване на Моята любов.   Фалшиви проповедници и фалшиви пророци. Много от тях имитират религия, обаче отблъскват истинската Сила. "Като чух това аз помолих ангела: "Не можеш ли да почакаш малко? Моля те не изливай наказанието.   Дай още един шанс за покаяние. "Тогава ангелът каза: "Бог често се е смилявал, запазвал и говорил, обаче те не чуваха. Погледни, последното време е дошло! Хората обичат парите и удоволствията повече от Мен!!   "Ангела започна да излива наказанията от съда и аз видях да се топят огромни ледници. Когато това стана, аз видях наводнения над цяла Канада и Северна Америка всички реки излязоха от бреговете си и навсякъде настана опустошение.   Аз чух, как световният пазар се сгромолясва, като при голямо земетресение и видях небостъргачите в Ню Йорк да падат. Аз чух експлозий над цяла Северна Америка. Видях кораби да потъват в океана; После видях как ангела изля присъда над Мексико и двата океана се съединиха, Атлантическия и Тихия океан. Голяма част от Бразилия беше покрита с вода.   Амазонка се превърна в едно голямо езеро, Горите бяха наводнени и унищожени. Имаше земетресения на много места; Големите градове в Бразилия бяха разрушени. Ангелът продължи да излива наказанията.   В Чили и Аржентина имаше големи опустошения, както никога преди. Целият свят се тресеше.   Тогава чух ангела да казва: "Всичко това ще се случи за едно съвсем кратко време. "И изведнъж аз видях петте ангела да стоят около земното кълбо. Техните ръце и криле бяха вдигнати към небето и теказаха; ”Всичката слава принадлежи на Бога на небето и земята!!   Времето вече е дошло и Той ще прослави Своя Син. Ще бъдат създадени Ново небе и Нова земя.   Бог ще унищожи завинаги делата на дявола. Аз ще покажа Своята власт, като закрилям Мойте деца по време на тези унищожения! Бъдете готови за деня в който Христос ще дойде.   ”Изведнъж те отлетяха към небето; Когато погледнах нагоре, видях ангелите да се разделят в пет посоки.   Послание от: Д-р Самуел Докториан



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446045
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031